Κατηγορίες
Διάχυση 1ης ροής

Motivate Your Students with Growth Mindset Feedback

Παρουσίαση Motivate Your Students with Growth Mindset Feedback

Κατηγορίες
Διάχυση 1ης ροής

Διάχυση αποτελεσμάτων 1ης ροής

Με την ολοκλήρωση της α΄ φάσης της Διαπίστευσης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ που απονεμήθηκε στο σχολείο μας για την περίοδο 2021 -2027, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές/επιμορφωτικές δράσεις, στις οποίες οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις εμπειρίες τους από τα δομημένα σεμινάρια που είχαν παρακολουθήσει τον Απρίλιο του 2023 στη Γαλλία και την Ισλανδία καθώς και τις γνώσεις […]

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

ΑΠΛΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ GROWTH MINDSET

Ας ξεφύγουμε από τη θεωρία. Ας μιλήσουμε για τις εμπειρίες μας στο σεμινάριο που παρακολουθήσαμε στη Νίκαια την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου. Ο τίτλος του ήταν «Motivate your students with growth mindset Feedback» (δηλαδή, ενεργοποιήστε τους μαθητές σας με ανατροφοδότηση αναπτυξιακής νοοτροπίας). Περιγράψαμε το θεωρητικό του υπόβαθρο στις προηγούμενες αναρτήσεις μας. Εδώ θα πούμε για […]

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

ΠΩΣ Η «ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ

Κάθε φορά που δίνουμε στους μαθητές μας λίγο πιο απαιτητικές εργασίες, αντιμετωπίζουμε δύο κυρίως αντιδράσεις από αυτούς: Κάποιους θα τους κεντρίσει η δυσκολία της άσκησης και θα αρχίσουν να εργάζονται με αυξημένο ενδιαφέρον. Στην πορεία της εργασίας θα θέσουν και καίριες διευκρινιστικές ερωτήσεις. Άλλοι όμως θα αντιδράσουν αρνητικά: Θα αγχωθούν, θα δηλώσουν από την αρχή […]

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

Δεν είσαι αρκετά ικανός να το λύσεις…. ή απλά δεν το έχεις λύσει ακόμα;

Όλα είναι θέμα νοοτροπίας, του τρόπου που ο καθένας μας βλέπει τη ζωή. ‘Όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα ποτήρι που έχει νερό μέχρι τη μέση: Ο αισιόδοξος θα πει ότι είναι μισογεμάτο, ενώ ο απαισιόδοξος το βλέπει μισοάδειο! Έτσι και στο σχολείο. Κάποιοι μαθητές  πιστεύουν ότι με τη μελέτη  συνεχώς βελτιώνονται όχι μόνο ως […]

Κατηγορίες
Γαλλία Νίκαια

Ο κόλπος των Αγγέλων

La baie des Anges ταινία του 1963, ρομαντικό δράμα του Jacques Demy. Στο απόσπασμα βλέπουμε την Jeanne Moreau να περπατάει στην περίφημη Promenade des Anglais, φορώντας ρούχα του Pierre Cardin . Η μουσική είναι του Michel Legrand. O κόλπος των Αγγέλων λοιπόν αντικρίζει κι αγκαλιάζει τη Νίκαια. Από πού πήρε λοιπόν τ’ όνομά του; Διωγμένοι […]

Κατηγορίες
Culture and heritage in Iceland a sustainable lifestyle connected with the local environment Κινητικότητες

ΙΣΛΑΝΔΙΑ

CULTURE AND HERITAGE IN ICELAND; A SUSTAINABLE LIFESTYLE CONNECTED WITH THE LOCAL ENVIRONMENT Μια ολιστική προσέγγιση της βιωσιμότητας κι ένα μοναδικό ταξίδι! Είναι έξι μήνες τώρα που η Ισλανδία έγινε πραγματικότητα για τέσσερες εκπαιδευτικούς, με διαφορετικά ενδιαφέροντα και προσδοκίες από μια χώρα ξακουσμένη για την ιδιαιτερότητα του φυσικού τοπίου και την ευημερία του πληθυσμού της. […]

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

GROWTH MINDSET: Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται συχνά στην ψυχολογία οι όροι Growth mindset (νοοτροπία ανάπτυξης) και Fixed mindset (σταθερή νοοτροπία). Είναι δύο έννοιες που  εισήχθησαν από την Αμερικανίδα ψυχολόγο Carol Dweck, η οποία μελέτησε τα ανθρώπινα κίνητρα και απέδειξε πόσο μεγάλη δύναμη έχει στη ζωή μας η νοοτροπία που διαθέτουμε, δηλαδή το σύνολο  των πιο βασικών πεποιθήσεών μας. […]

Κατηγορίες
Motivate your students with Growth mindset feedback

ΕΠΑΙΝΟΣ Ή ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ;

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ) Όλοι αισθανόμαστε όμορφα όταν μας επαινούν και νιώθουμε πως οι άλλοι μας εκτιμούν, ιδίως εκείνοι που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας, όπως οι γονείς και οι δάσκαλοί μας. Όμως ο πολύς έπαινος μπορεί να είναι βλαβερός, γιατί δημιουργεί εξάρτηση και ελλείμματα στην αυτοπεποίθηση των μαθητών, αναπτύσσει ανταγωνιστικές τάσεις μεταξύ τους, ενώ μπορεί […]