Παρουσίαση Motivate Your Students with Growth Mindset Feedback
Συντάκτης: admin
Διάχυση αποτελεσμάτων 1ης ροής
Με την ολοκλήρωση της α΄ φάσης της Διαπίστευσης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ που απονεμήθηκε στο σχολείο μας για την περίοδο 2021 -2027, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές/επιμορφωτικές δράσεις, στις οποίες οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις εμπειρίες τους από τα δομημένα σεμινάρια που είχαν παρακολουθήσει τον Απρίλιο του 2023 στη Γαλλία και την Ισλανδία καθώς και τις γνώσεις […]
Πλήθος ερευνών σε σχολεία αποδεικνύουν τη σημασία της Νοοτροπίας Ανάπτυξης για τους μαθητές και τον ρόλο του εκπαιδευτικού στην προώθησή της. Δοκιμάστε αυτό το κουίζ για να σκεφτείτε ποια νοοτροπία υιοθετείτε κατά κανόνα, όσον αφορά τη διδασκαλία σας. α) Ναι, πιστεύω ότι κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται για να είναι δάσκαλοι β) Όχι, πιστεύω ότι η καλή […]
Ο όρος “feed forward” αναφέρεται σε μια διαδικασία που επικεντρώνεται στην παροχή καθοδήγησης και συμβουλών στους μαθητές σχετικά με το πώς μπορούν να βελτιώσουν τη μελλοντική τους επίδοση. Βασικά σημεία: 1. Το feed forward αφορά αποκλειστικά το μέλλον. Παρέχει στους μαθητές πληροφορίες, συμβουλές και στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε μελλοντικές εργασίες. 2. Το αποτελεσματικό […]
Ο όρος “feed up” αναφέρεται στην παροχή σαφών στόχων και προσδοκιών στους μαθητές, πριν από την έναρξη μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας. Ο σκοπός του είναι να καθοδηγήσει τους μαθητές και να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις που αφορούν σε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή εργασία. Βασικά χαρακτηριστικά : 1.Οι στόχοι του πρέπει να […]
Ο όρος feedback αναφέρεται στην ανατροφοδότηση (συγκέντρωση πληροφοριών) σχετικά με την απόδοση ή την εργασία ενός μαθητή μετά από μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή εργασία. Ο σκοπός του feedback είναι να παρέχει: Πληροφορίες που θα βοηθήσουν τον μαθητή να αξιολογήσει την απόδοση του και ποιες πτυχές μπορεί να βελτιώσει. Βασικά σημεία : 1. Το feedback επικεντρώνεται […]
Μάθαμε πόσο αναγκαία είναι για την εξέλιξη των μαθητών μας η δημιουργία θετικού και παραγωγικού κλίματος μάθησης. Η Νοοτροπία Ανάπτυξης ενθαρρύνει τους μαθητές να βλέπουν την αξιολόγηση ως μια ευκαιρία για βελτίωση και όχι ως κριτική Η αξιολόγηση θεωρείται ως ευκαιρία ανατροφοδότησης. Η ανατροφοδότηση είναι ένας από τους πιο ισχυρούς παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση […]
Η φράση «όχι ακόμα» είναι τόσο ενθαρρυντική, γι αυτό αποτελεί βασικό πυλώνα της νοοτροπίας ανάπτυξης. Χρησιμοποιήθηκε ως βαθμός αξιολόγησης από ένα λύκειο στο Σικάγο. Εκεί οι μαθητές που δεν περνούσαν κάποιο μάθημα έπαιρναν τον βαθμό «Όχι ακόμα» κι αυτό επέδρασε θετικά στην εξέλιξή τους. Επομένως η υιοθέτηση της Νοοτροπίας Ανάπτυξης στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να […]
Μερικοί άνθρωποι έχουν ADHD (Διαταραχή προσοχής) άλλοι είναι καταθλιπτικοί ή ανήσυχοι, άλλοι είναι εσωστρεφείς, πολύ ευαίσθητοι, μερικοί είναι μοναχικοί, μερικοί δεν καταλαβαίνουν τα μαθηματικά, άλλοι είναι έξυπνοι. Πολλά παιδιά διαμορφώνονται από το τι λένε οι ενήλικες γι’ αυτά. Κανείς δεν τα έχει διδάξει (ούτε εμείς) να δουν τα πράγματα διαφορετικά. Νοοτροπία ανάπτυξης είναι να πείτε ” Είμαι πιο νευρικός […]
Ένας από τους αρχικούς στόχους του Σχεδίου μας ήταν το δικαίωμα της προόδου όλων ανεξαιρέτως των μαθητών που συμμετέχουν στην εκπαίδευση. Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι πολλοί μαθητές δεν θέλουν να έρχονται σχολείο απογοητευμένοι από τις επιδόσεις τους. Οι εκπαιδευτικοί νιώθουμε κουρασμένοι από την άρνηση των μαθητών μας να ανταποκριθούν στις προσπάθειες μας. Θελήσαμε λοιπόν να […]